torsdag 29 januari 2009

Hajom/Berghem nästa


Usch, jag blev så deprimerad nu. Pratade med mamma innan. Inget kul samtal, men tyvärr e d ju sant. Hur ska jag klara mej på bara a-kassa? Finns ju inget jobb att få, dom varslar ju till höger å vänster. Kan inte tvinga nån att anställa mej, fast jag gärna skulle vilja d ibland. Har sökt en hel del jobb, men inte fått svar på ett enda. Jävla puckon! !"#¤%&"#&/?)


I tisdags va vi på badhuset i Linköping. Jag som e så jäkla bra drog i foten i trappan på den där långa vattenrutschkanan, som man åker med båt. Efter tio minuter åxå. Fint, tänkte jag, nu får vi väl åka hem igen. Men efter lite is på foten å vila, så kunde jag fortsätta leka, med viss hälta. Tommie fick "bära" mej emellanåt. =O) Men jag åkte både den vanliga vattenrutschakanan å den stora igen. Men vågade inte sitta fram då. Då kanske jag hade slagit i den andra foten åxå. Fick iaf två fribiljetter som plåster på såren. =O)

Igår packade jag fem kartonger med böcker, DVD-filmer, ljuslyktor, porslin, diverse köksattiraljer å annat skit som jag hittade i skåpen. Dom ska med ner till Hajom idag. Plus nåra hyllor. Ska strax åka, så kanske ska avsluta. Har ändå inget mer vettigt att skriva. E bara förbannad just nu. Satan åxå.

Dra röva i grus.

Inga kommentarer: