fredag 16 januari 2009

Fi faaan, alltså


Har precis vart inne i stan, handlat lite mousserande vin å så bröd å mjölk. E ju nödvändigt med sånt. Mat, alltså. Kanske vin åxå. =O) Först tänkte jag gå in, men så ville jag skynda mej, så jag va nere å hämtade upp cykeln. Å när jag kom ut å fick trampat iväg....brrr....fy faaan, va kallt d va! Å jag sket i mössan. Alltså, inte bokstavligt. Så nu har jag förfrusit mina öron. Ska ta på mössa sen när jag ska cykla till Caroline. =O)


Idag har jag vart extremt tråkig. Suttit i soffan med datorn i knät hela dan. Men fått gjort lite nytta iaf. Ska nog fortsätta va tråkig imån. Ska försöka ta mej ner till gymmet åxå. Å så e d resemässa på Louis de Geer. Ska se om jag kan lura med mej nån dit. =O)

Hade hoppats på att Lousie skulle komma upp på söndag, så vi kan göka lite. Men hon kan inte, så jag ska åka ner å våldgästa henne istället. Baka bullar, kolla på film å tjöta skit. Å pöka såklart. =OP

Nu sitter jag å mölar i mej chokladdrömmar. Lite dumt egentligen, ska ju till Caroline vid sju. Äta lite ost å kex, ha lite fredagsmys. Men d e GOTT! Choklad e livet.....aahhh.....

Förresten, spelade Nintendo i tisdags, hos Lisa. Jag å Lisa mot Tommie å Kjelle. Gissa vem som ägde? Vi såklart! Weeeoho! D e fan roligt att spela Super Mario på 8-bitars. Ska se om jag kan få ta vårat gamla när jag flyttat ner. Så jag har nåt att roa mej med. =O)

Nae, nu måst jag in på swedbank å kolla över mina tillgångar. Sen ett besök på dass å så cykla iväg. Längtar faktiskt lite.
Ska bli himla nice.


Hörri, om ni läser detta, så se till att få arslet ur vagnen å kom hit å hälsa på. Jag vill ha sällskap!
Hade ju riktigt roligt när vi va på sjön. Jag å Frida satt vid elden, dom andra fiskade. Eller ja...Thorsson gjorde. =OP Kom hit nu! Mufflonfår. *fniss*

Bye bye!

Inga kommentarer: