lördag 17 januari 2009

Piiiiiiiiizzaaaaaaaaaa


Va å käkade på Miami med Lisa innan. Delade på en Viking, blev sketamätt. D e för övrigt en pizza (!), som jag aldrig käkar annars. Brukar ta kycklingtallrik i vanliga fall, men kände att jag inte skulle orka hela. Så vi "splittade" en pizza. Sen gick vi hem å hämtade chokladdrömmarna, som snart e slut, å gick upp till Lisa. Kollade lite på Körslaget (Wells åkte ut) å tjötade skit. Fan, blev nästa förbannad på att Hanna fick va kvar. Hon e ju urbôta dålig! UT MED TEAM HANNA!! Har blivit lite smått förälskad i Magnus Carlsson (har väl gått över till imån, haha), han va faktiskt bäst ikväll. Eller kören ska jag väl säga. Han står ju mest där framme å viftar med armar å ben. Haha, d sista framträdandet dom gjorde, så hade han, Magnus alltså, en guldig (va den mest guldiga färgen jag hittade) outfit. Å då synts d tydligt vlken "bula" han hade fram på byxorna, typ mitten. Där buken slutar å benen tar vid, haha. Nej, jag brukar normalt inte kolla där på folk, men d där va oundvikligt. Yyyaaa, undra va han tänkte på egentligen. Yyyäääcch!


Fick lånat med mej Lisas Nintendo 8-bitars hem, så funderade på att plugga in d å spela lite. Men... så e klockan snart tolv, så tror jag hoppar d å kollar på en film istället. Kan spela imån, för jag lär inte komma ner till gymmet iaf. Kommer bli som idag; vaknar före klockan ringer (ställd på nio), upp å kissa, tillbaka till sängen å slocknar på två röda. Sover å drömmer konstigt å vaknar igen vid tolv, ett. Sen e hela dan förstörd, som alltid. Daaaah.

Får hoppas att d blir lite skridskoåkning med Lisa imån, eller att d blir en tripp till Åtvid. För jag vill verkligen inte sitta här hemma hela dan imån igen, utan sällskap.=O/

Förresten, när d gäller träningen, så har jag kommit fram till följande: d e fan så möe roligare att träna ihop med nån. Så jag tror att jag skiter i träningen för tillfällgt. Får ta tag i d när jag väl flyttat. För jag menar, hur kul e d att tvinga sej att gå dit, när motivationen e så långt bort att du inte ens kan känna den?
Nae, precis. F**C it!


Satan, va jag har ont i nacken å skuldrorna. E nog för att jag har suttit med datorn i knät hela dan. Lite massage nu hade ju suttit fint. Men d e uteslutet. Damn!

Nu ska jag stäng av datorn, dra igång DVD:n å slänga mej i soffan med kudde å täcke. Å va riktigt jävla lat (som jag vart hela dan).

Piss off!

Inga kommentarer: