torsdag 22 januari 2009

Ä N T L I G E N!


Äntligen har han kommit hit igen! Hit, till mej. I Norrköping. 30 mil, tre-fyra timmar i bil (beroende på hur fort man kör). Men snart blir d betydligt mindre resväg. Har tackat ja till en lägenhet i Kinna. Dock en trea, men mamma vill inte att jag ska va bostadslös när mitt kontrakt upphör den 1:a april. Å d e väl sant. För hem till mamma å pappa vill jag inte flytta igen. Å förresten, så får inte mina saker plats där.Å skulle d mot förmodan göra d ändå, så finns d inte plats för mej. Så då får jag väl flytta till en friggebod i Lekvad. =O) Faktiskt, så e den lägenheten 200:- billigare än den jag har nu. Får väl hyra ut ett rum om d blir för tomt. =O) Ska i vilket fall som helst kolla på den nästa vecka, se om den e fräsch å om d behövs göra nånting. Troligtvis nya tapeter å ev. nytt golv enligt hon som har lägenheten nu. Men vi får la se. Ska kolla andra alternativ åxå.


En snabb summering av dagen; jag å Louise pallrade oss upp vid kvart i tio, käkade lite frukost å gick till badhuset för att möta Sofie å Theo. Vi åkte vattenrutschkana (går snabbare om man drar in bikinitrosorna i rumpan, haha) ett antal gånger, simmade faktiskt 200 meter åxå. Sen satt vi å plaskade i Croco Island med Theo å Sofie. Sikken charmknutte han e! Glad jämt. =O)
Gick hem, duschade, kokade makaroner, la in tvätten, vattnade blommorna, käkade å sen slockna vi soffan båda två en stund. Va skönt, men va bra seg när jag gick upp igen.
Gjorde chokladbollar, som vart redigt kladdiga, Tommie kom med 20 (!) röda rosor till mej (
<3 ) Junior kom å fikade, vi åt upp nästan alla chokladbollar, så va lite smått illamående efteråt. Kollade på AFV å på Jeff Dunham. Junior åkte hem å vi satt kvar å tjötade. Bäääärtil kom å hämtade Louise vid sjusnåret. Vart lite hångel i soffan (som jag väntat!), å sen, av nån konstig anledning låg alla kläder utspridda på golvet i sovrummet. Do you need anymore informaion? Haha. =OP

Nu ska jag va social igen. Puss, hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, hej!
Vi va uppe imorse och knackade på men det var ingen som öppnade:( Så vi fick juh åka hem igen, jävla jobbigt att åka så långt till ingen nötta:P Men får väl hoppas att det blir bättre om du nu ska flytta till Kinna! Då blir det inte riktigt lika långt att åka:P
Förväntar oss kaffe och kaka nästa gång vi kommer för det vi hade tagit med oss hade kallnat på vägen och kakorna blev dåliga.
Mvh Harry och Doris

Anonym sa...

jösses! har du fixat lägenhet?! va kul! :) men nu blir de brått för mig att komma och hälsa på.. men jobbar ju bara denna veckan, sen kan jag komma när som helst! vi kan väl försöka bestämma nån dag bara! jag kan åka nästa tisdag om det är så.. :) ha det så bra, hörs väl sen! hälsa tommie. puss! CJ