måndag 19 januari 2009

Virgin School och Super Mario 3


D går en riktigt underlig dokumentär på femman nu. "Virgin school" heter den. En 26-årig grabb som går en kurs för oskulder på fyra (!) månader. Ja, d görs möe konstiga program nu för tiden. Jaha, då vart d klart då. Han fick pökat. D finns fan folk till allt.
Fy fan, för att låta nån annan filma en när man ska ha sex första gången. Då vill man väl för helvete va i fred?! Jaja, som sagt, d finns folk till ALLT.

Jag pluggade in Nintendot innan å satt å spelade tills för en timme sen. Gick bra i början, dom första världarna typ sprang jag igenom. Sen hoppade jag lite, tar ju så lång tid innan man kommer till sista världen. DÅ gick d lite trögare. Satt å vart förbannad på sista banan, för den fick jag göra om ett antal gånger. Men efter att ha dött en si sådär 10-15 gånger, så kunde jag äntligen besegra d där aset, haha! Sååååå jäkla gött! Hade en jäkla handsvett bara.

Nu tror jag bestämt att jag ska kolla på film. Å kissa.

Puss i påsk!

1 kommentar:

Lollo sa...

Hanna har gått och blivit nöööööööööööööööööööörd!;D