onsdag 21 januari 2009

Förälskad


Jag e störtförälskad, igen! En go, glad, charmig å alldeles underbar grabb har fått mej på fall. Sen att han bara e tio månader, å alltså 25 år yngre än mej spelar väl ingen roll? Eller? Jag menar, åldern har ju ingen betydelse om man verkligen tycker om varandra. Å d e ju ömsesidigt. =OD Kolla på honom! Hur kan man bara inte bli kär i den här lille krabaten?Jag e förlorad för alltid. <3

Idag har jag vart med Theo å Sofie på Öppna förskolan i Sörping. Tio ungar mellan 0-1 år. Tror ni att d va lugnt å stilla då, eller? Nope, inte direkt. Men d va rätt lustigt. Fast fick känslan av att jag inte hörde hemma där, undrar varför, haha. Vette katten om jag ska skaffa nåra barn. Jag klarar mej med Theo än så länge. Men snart e d dax för flytt, å då blir d mindre umgänge med honom å hans goa mamma. Inga promenader, inget filmtittande, inge fikande i stan, inga lustiga kommentarer (fan, jag trodde jag hade ett hål i arslet!), inge barnvakt. =O( Men jag hoppas dom kommer ner å hälsar på mej. =O)
Idag gick Theo åtminstone tio steg. Han e lite vinglig fortfarande, å tar gärna d säkra före d osäkra. Å d gör väl en annan åxå emellanåt. Men d går framåt.
Imån ska vi till badhuset å Lousie ska åxå följa med. Kanske ska passa på att simma nåra längder då, så man känner att man vart liiiiiite nyttig iaf. Jag kanske inte ens orkar simma imån förresten, ska ju träna fotboll ikväll. Kanske har sån träningsvärk imån att jag bara ligger å plaskar i barnbassängen med Theo. =OP

Nu ska jag ringa morsan, sen börja med maten, så d e klart, eller nästan klart iaf, till LoL kommer. Sen får vi la se om d blir nån niobio ikväll. Kan ju inte kolla på SF:s hemsida på mitt internet. Eller webbläsare. Blir fan irriterad. Mupp.

Men....harregött!

Inga kommentarer: