söndag 1 februari 2009

Skarpt läge


Jag skjuter skarpt. Eller ja, inte jag kanske, men Frida. =OP Sitter i Örby, hos Jönsson å Frida. Frida dricker whiskey, som e så sytligt. Hon tror att d ska hjälpa mot sprutlackering av toaletten, haha. Nae, nu pratar vi om nåt annat. Vi kollar på "Beck-Skarpt läge", därav titeln. Dom dricker whiskey här.
På en söndag. Visserligen e d bara Jönsson ska upp å jobba imån, så d får la gå. =O)

Idag har vi inte gjort många knop. Skulle åka å handla å fixa käk å efterrätt idag, men d blev ändrade planer. Därför hamnade vi i "da big city" Örby. Spelat lite Nintendo (mest jag, höhö) å yatzy, grabbsen fixade pizza å nu har vi än en gång satt oss i soffan. Jag å Frida kollade upp lite roliga namn på internet. Va sägs om "Ann Ahl", "Inga Bröhst", "Inge Frisk", "Lena Bhen"? Eller kanske "Per Fhekt", "Per Silja", "Sam Lag", "Sten Hårdh"?
Haha, stackars ungar säger jag bara.

Imån ska jag träffa allas vår Idaaaaaaaaa. Ska sitta på Skrädderiet hela dan å prata om hur vi ska ta över Punkten å 4H. "Skala in på Puckot å ta dekk nått gaatt! "
Haha, alltid lika trevligt. <3

Måste in å snacka med dom på Marks bostad åxå. Kärringen som har trean på Snickarn har stängt av telefonen. Så hur fan ska jag kunna bestämma mej för om jag ska ta lägenheten eller inte om jag inte får se den? Hon vet ju att jag e här nere nu. Idiot!
Känner mej lite småstressad över d här med att fixa lägenhet. Vill verkligen inte flytta hem till mamma å pappa igen. Då bor jag hellre i en friggebod i Lekvad. Med världens goaste kille. =O) Love ya! <3

D e lite synd att jag har tummen mitt i handen. Annars skulle jag gjort i ordning den lägenheten som finns här i huset. Eller ja, inte bara jag. Kanske hade kunnat snika till mej lite hjälp i form av Tommie, Jönsson å pappa. =OD Men nu e d så att jag knappt kan sätta upp tavlor, så d e lika bra att lägga ner d projektet. Får hoppas min snickare till karl vill fixa. =O) Fast d e inte säkert att jag skulle få den lägenheten ändå.

Nae, nu ska jag va social igen. Å så e Frida jäkligt nyfiken på va jag skrivit. =OP

Snoppalong, suckers!

1 kommentar:

Anonym sa...

whiskey är visst bra mot sprutlackering:P Nyfiken i en strut, hehe;P