lördag 17 januari 2009

Latmask?


Latmasken har byggt bo i mej. Skulle vart nere på Nautilus idag, men tror ni jag ens kom ur sängen? Nae...vakna tjugo i nio, upp på toa, sen i säng igen. Slockna ett par timmar till å gick upp kvart i tolv (!). Jag hatar att va såhär trött. Jag vet att jag blir piggare när jag väl kommer ur sängen, men d e så förbannat svårt att svänga benen över kanten. Imån SKA jag ner till gymmet. D bara e så. Annars.....!"#¤%&/!!


Gårdagen slutatade inte som jag hade tänkt mej, men d betyder inte att den inte slutade bra. Jag å Caroline satt uppe hos henne å hade jättetrevligt. Drack upp en flaska vin (bara 7%), väldigt lättdrucket kan jag säga. Vissa säger att d e "fattigmans champagne" (Morbror Arne!), men jag vet inte jag. Smakar ju gott. Å visst, d e billigt, 69:- för en 75:a. Ska nog få honom på andra tankar! =OP Som sagt, kvällen igår vart inte riktigt som d va tänkt från början. Helt plötsligt va d sju grabbar uppe hos oss. Satt där en timme å tjötade, sen gick vi ner till Saliga Munken å fortsatte vår...ehmm...trevliga kväll. Somnade vid halv tre, tre efter att ha pratat med Fröberg å skummat igenom fredagstidningen. Kort sagt, en väldigt trevlig kväll. =O)

Denna lördag har jag inte gjort många knop. Hämtade min ryggsäck hos Caroline, sen hem å fixade käk. Har skickat iväg två jobbansökningar å kollat på hus. En allt bra sugen på att skaffa sej en kåk. Men....för d behövs såklart pengar, vilket fröken Malmström inte har.*suck* Ska nog börja spela bingolott, eller kanske köra på lotto, så en blir lite rik. D ska bli mitt nästa projekt.

Nu ska jag dra i en film i DVD:n, eller kuta upp till Lisa. Eller kanske ställa mej i duschen. Fan, man ska inte ha en massa olika möjligheter. D e fan svårt d. Jaja.

Kissnödig e jag åxå. Määääääääääh!


Heppre!


Minä rakastan sinua <3

Inga kommentarer: