tisdag 20 januari 2009

Kan man älska nån av på avstånd?


Idag, som alltid, låg jag till kvart i tolv. Gick upp å kollade på Hem till gården, sen ner till tvättstugan. En massa sängkläder som tar upp all plats. Men nu e d iaf tvättat. Hänger så vackert på torkställningen här i vardagsrummet. =O)

Har pratat massor med Ida på MSN idag. Gör jag nu åxå, men hon har fått för sej att hon ska gå å knyta sej nu. Kinesa, våldta kudden, nana, sova. Ja, ni fattar. Men d tycker inte jag, då blir jag ju själv. =O( Får hoppas på ett samtal sen. =O)

Gick iväg å laddade mitt busskort innan, sen gjorde jag pannkakor. Va himla gott! Funderade på att göra chokladbollar åxå, men nae, gör nog d imån istället. Om jag hinner. Har ju tusen andra saker jag ska göra först. Till att börja med, så ska jag följa med Sofie å Theo till Öppna förskolan, vilket betyder att jag måste gå upp vid åtta. Sen tillbaka till stan, handla, hem å fixa mat till Louise kommer. Kvart i sex ska jag cykla till Caroline å vi ska cykla vidare til Eneby för att träna fotboll. Å efter träningen, om vi hinner, så blir d bio, "Allt flyter". Om jag inte somnar i duschen. Så kommer va helt slut när dagen väl e över.

Kan man älska nån på avstånd? Jo, tydligen.
Eftersom han inte e här, utan 30 mil neråt, så måste d väl funka.
Men på torsdag...då...då...då kommer han hit igen. Längtar! <3

Jaha, nu har hon bestämt sej för att dra sej till sängen. Ida, alltså. Så kanske skulle följa hennes exempel. Få läsa lite om jag inte somnar. Ska lägga in den vackraste bilden jag kan hitta på henne en dag. Höhö. =OP

Dra röva i grus, håååååååååårt!

Inga kommentarer: