lördag 27 december 2008

Flunsa

Fy fan, vilken jävla natt jag har haft. Vaknat ett flertal gånger, svettig å äcklig, ont i huvudet, tjock i halsen, hosta. Fick lägga mej i soffan å sova efter ett tag. Tommie va het som en kamin, men frös som en tok. Så han hade två täcken å en filt över sej, plus kläder på sej. Snacka om feberfrossa. Så nu sitter jag åxå med den skiten. Dock ingen feber, vilket jag tackar Gud för.

Dagen såhär långt har inte gett mycket. Har legat ute i friggeboden å inte gjort ett skit. Eller jo, jag har betalat mina räkningar. Va väl inte så värst upphetsande, men e ju tyvärr väldigt nödvändigt. Nu ska vi dricka o´boy å äta pepparkakor. Sen blir d väl att nöta sängen igen. Eller...just nu e d ganska hyffsat, e bara jäkligt uttråkad. Vill hitta på nåt, men d e väl ingen som vill umgås med oss när vi ser ut som fan båda två. Får käka lite piller å hoppas på d bästa. =O)

Julafton va bra, men d blev lite dålig stämming där ett tag. Mycket känslor å tårar som kom fram. Jag va skittrött, så somnade nästan i deras soffa. Jag å Maja spelade kort å jag förlorade. Spelade åxå poker med pappa o brorsan, vilket pappa vann å va stolt över. Juldagen va vi på Hotellet. Skitmöe folk, trångt å varmt som satan. Å en jävla massa fulla å odrägliga personer. Men d e la så d ska va. =O) Träffade iaf på många jag inte sett på länge, vilket va kul. Gårdagen spenderades i denna lilla bod, ingen som orkade gör nåt. Jag va visserligen hos morsan å farsan en sväng. Eller pappa å syrran, för mamma skulle till mormor. Men dom båda hade ju 39 graders feber, så drog till Carro en sväng. Så här e rena rama sjukstugan i den här kommunen.

Nae, nu ska jag va lite social igen. Hoppas d blir käk snart, börjar bli lite småhungrig. Blir ev. en tripp till Skene å hyra film sen. Orkar inte göra så möe idag. =O/

Puss på dej! <3

Inga kommentarer: