torsdag 18 december 2008

Flashback


Har precis kommit hem efter att ha fikat med Adam. Va riktigt nice. =O) Har trimmat luggen åxå, den vart lite för lång nu. Snart dax för jobbet. E väl bäst att ställa in sej på övertid ikväll. Har dock ingen lust, men men. E ju visserligen frivilligt å d e ju gött med pengar. Hmm...får se hur jag gör.

I fredags va jag å syrran på Donken i Kinna. Jag tog en paj med jordgubbs- å vaniljkrämsfyllning. Å fick en flashback. Helt plötsligt va jag två år bakåt i tiden, i Linköping med Adam, Fröberg å Åsa. Satt på McDonalds i Tornby. Hade vart vid Tinnerbäcksbadet hela dan, badat å solat å umgåtts. Sen skulle vi gå på Ikano en sväng. Åsa skulle hjälpa Fröberg att hitta ett par sandaler. Jag å Adam va inne på Ikea med. Alltid lika kul att gå dit. =O) Vi avslutade iaf dagen med ett besök på Donken. D va då jag käkade en sån där paj första gången. Tack vare Åsa. Fick smaka på hennes, sen va jag fast. =OP
Lite töntigt kanske, men bilden e för Åsa´s skull. Sov i ro, tjejen.


Hur ska jag klara av att se folk besvikna efter d här?
Eller d kanske har motsatt effekt. Vet inte.
Får se när d väl blir dax. Hoppas d löser sej till d bästa. =O/

Inga kommentarer: