fredag 5 december 2008

Deprimerande bondkatt


Sitter nu i världens minsta håla, som dessutom inte har teckning för telia. Grrr! Men...va gör det när man har riktigt trevligt sällskap? =OP


Igår va jag redigt förbannad. Så in i helsike arger. I hela hôvet. Inte blev det bättre av det gick pissdåligt på jobbet. Tog lite för många ordrar, så tappade bort mej lite, om man säger så. Men fick hjälp som tur va. Hann klart i tid, så va hemma strax före tolv. Det va jäkligt halt när vi gick till bilen, så höll på att ramla ett par gånger, vilket säkert skulle glädja en del. Men det får man bjuda på. =O) Förresten, mina arbetskamrater tycker att jag är snuskig. Förstår inte det. Jag menar, jag är ju praktiskt nunna. Å nunnor håller inte på med sånt, haha.

Nu, snart, så ska vi spela Guitar Hero, å tror ni att jag kommer åka på stryk, eller? Svar: JAA! Men man måste ju träna för att bli bättre. Annars får jag väl hitta på nåt annat jag kan vinna i, hehe.

Imån blir det lussefest i Grimeton med Källsjö/Ullaredsgänget. Ska bli riktigt nice, trots att jag inte är speciellt sugen just nu. Men förhoppningsvis så hitter mina festgener tillbaka där dom hör hemma under natten. =O) Annars ska jag köpa tillbaka dom på systemet imån, haha.

Hoppas det blir Lisebergsbesök åxå nu när man är här nere. Om det inte är för jävla tråkigt väder. Va längesen jag va där. Om jag inte minns helt fel, så va det julen 2004. Då av en speciell anledning...=O/
Men nu är det andra tider, ingen idé att deppa över spilld mjölk. Nya människor, nya utmaningar. Eller nåt.

Vill åxå hinna med att träffa Maria å höra om allt hon har haft för sej när jag inte vart här. Som va som hänt i Turkiet å så vidare. =OD

Naae, måste avsluta detta inlägget nu. Finns folk som tycker att jag är osocial. Men det ska jag ändra på strax. Å vinna på Guitar Hero! =OP Men det kan jag ju glömma...

Puss i påsk!

Inga kommentarer: