tisdag 9 december 2008

Kär på riktigt


Nu sitter jag här uppe i stan igen, men det är inte här jag vill va. Vill va 30 mil neråt i landet, närmare bestämt i Berghem. I en liten friggebod. En friggebod med blåa tapeter, en oskön soffa, härlig säng å en underbar person. <3
Har haft en underbar helg, synd bara att den tog slut så fort. =O( Vill att det ska va den 18 december nu. För det betyder att han kommer hit. Kommer hit upp till mej. =O)

I lördags låg vi i sängen till sena eftermiddagen. Eller, till ett eller nåt. Kanske två, kommer inte ihåg riktigt. Fick frukost på sängen iaf, va väldigt gott å väldigt mysigt. Han e mysig hela han. =O)
Min "lilla hockeyspelare". =O)

Sen vart det lite brått, skulle ju på förfest i Källsjö vid fyra. Tänkte jag skulle va där vid tre, men d vart inte riktigt så. Åkte hemifrån vid tre ungefär. Jag va faktiskt ruskigt snabb i lördags. Va klar att åka på en timme. D har nog aldrig hänt innan, haha.
Kom till Källsjö å en skäggig å långhårig Max. Men d fixade Ivar till. Fram med trimmern å voilá, Max i ny tappning! =OD

Förfest hos Larsson i typ 45 minuter, sen kom taxin å hämtade oss å körde oss till Grimeton. Vart förrätt, varmrätt å så dessert naturligtvis. Maränswiss! Mumma! Jag hade dock inte jätteroligt. Va skittrött å hade ont i fötterna av mina nya stövlar. Så jag blev hämtad strax före elva eller nåt. Va underbart att få komma hem. =O)

Söndagen bestod av ett besök hos morsan å farsan å sen Jul på Liseberg. Vi åkte skridskor, åt minidonuts å drack varm choklad, som jag för övrigt brände mej på, köpte fudge å kollade på folkmassorna. Jättemysigt. =O)
Kändes precis som att alla jävla mäniskor skulle till Liseberg just i söndags, för d va lögn i helvete att hitta parkering. Tog nästan en timme innan vi fann en parkering vid södra entrén till Liseberg. Sen va d jättekön ALLAN för att komma in, vid stora ingången. Så det va la tur att vi inte va på den sidan. Då hade jag nog hellre åkt hem.

Nu har jag ont i bröstet. Fan, va d trycker. =O(

Nej, nu är det dags för sängen. Tänkte jag skulle somna innan klockan två. För det har jag inte gjort på tre-fyra veckor. Om det slutar göra så förbannat ont. >o/

<3 Sov gott, lovely. <3


'Cause nobody wants to be last one there,
'Cause everyone wants to feel like someone cares,
Someone to love with my life in their hands,
There's gotta be somebody for me like that,
'Cause nobody wants to do it on their own,
And everyone wants to know they're not alone,
There's Somebody else that feels the same somewhere,
There's gotta be somebody for me out there.

Ta mej tillbaka till helgen som va...

Inga kommentarer: