söndag 21 december 2008

Nu är det gjort


Ja, nu är det gjort. Känns väldigt konstigt. Men det finns ingen återvändo. Om tre månader e jag bostadslös. Eller, förhoppningsvis har jag hittat en annan lägenhet. Längre ner i Sverige. Har bestämt mej för att flytta ner till Mark igen. Till min familj, mina vänner. Till honom. Fast egentligen vet jag inte om d e på grund av just det som gör att jag ska flytta. D ligger andra orsaker bakom. Tråkigheter. =O(


Har nu packat ner halva min garderob i två väskor. Plus lite annan skit som man behöver. Ska fira jul i Hajom å Berghem. Eller ja, kanske inte just fira jul i Berghem, men d e där jag ska hålla till under min vistelse i Markbyggden. I en liten friggebod på 15 kvadrat. Med den osköna soffan, haha. Lovely. <3 På själva julaftonskvällen ska vi va i Uddebo, hos min morbror å hans sambo.

Som sagt, e snart på G neråt landet. E klar att åka, nästan. Ett besök på dass bara, sen så. =O) Ska till Media Markt å fixa julklapp först å så till Biltema i Linköping. Får åka bil idag, lyxigt. Hoppas jag slipper köra. =OP

I´m sorry I let you down. I´m so, so sorry. :'O(

/ Hanna

Inga kommentarer: