torsdag 11 december 2008

Jul på jobbet


Johanna har julpyntat på jobbet. Såhär ser våran port ut. =O) Igår satt vi å "julpyssla" lite. Jag å Johanna, alltså. Å Stråken va med på ett hörn. Han fixade en julgran (kommer en bild på den sen) å jag gjorde julgranskulor av plast å röd tejp. Blev väl sådär snyggt. Johanna gjorde ljusstaken till höger. Vårat största problem när vi väl fixat "kulorna" va att få upp dom. Stråken hade ju redan satt upp granen när vi skulle fästa julgranskulorna. Så vi fick kasta upp dom. Men dom fastnade knappt. Har säkert ramlat ner nu, haha.

Ska strax göra mej i ordning för cykelfärd till jobbet. Blir långkallingar, mössa, vantar å raggsockar idag åxå. Å ev. halsduk, glömde den igår. Hoppas på en hyffsad lugn kväll, känner egentligen inte för att jobbba. Men det är ju pengar.
Nae, nu e klockan mycket. Dax att pysaaaa....Ciao!



Jag känner mej kluven, splittrad. Vet inte alls va
jag vill. Har vänt, vridit, funderat fram å tillbaka. Men inte kommit fram till nånting. Trodde jag hade allting klart, men tydligen inte. Man planerar saker, som sen inte blir som tänkt sej. Känslor som omkullkastar ens planer, ens tankar. Ens liv.

Inga kommentarer: