måndag 1 december 2008

Mysigt


Har precis mölat i oss ostbågar, såhär en söndag natt. Va rätt gött, men nu får det vara nog med sånt här onyttigt.
=O)

Mmm...va gott det luktar. Att en t-shirt kan få en att känna så mycket på en å samma gång. Det är förunderligt va kroppen kan ställa till med. Får man skriva om sex här? Nae..kanske inte är lämpligt. Men måste säga att jag inte är som jag brukar. Sen får ni tolka det som ni vill, haha. =OP

Kanske dax att lägga sej. Ska ju jobba imån, visserligen inte förrän tio i tre, men har inte kommit i säng före klockan två på nästan tre veckor, så varför skulle just den här natten va annorlunda? Dessutom har jag underbart sällskap, så vill inte lägga mej. För det betyder att han åker hem imån. =O(


Jag tycker om när du tar på mej, när du smeker min rygg, min kind. Kysser mej på halsen, munnen, överallt. You make me whole again. <3

Puss.

Inga kommentarer: