måndag 16 februari 2009

SÄS


Sitter i soffan å e sjukt trött. Fast sådär skönt trött. Har vart å simmat med Fröberg nu ikväll. Vart väl en 20 längder ungefär. Jag tycker inte att d e så kul att simma, men d e jäkligt skönt efteråt. Vi bubblade lite åxå. Riktigt nice. Först jobba 6-14.50, sen simma. Så får väl va nöjd med min dag. =O)


Trodde faktiskt jag skulle va jättetrött på jobbet idag, men d va jag faktiskt inte. Men d har kommit nu istället.
Å d e ju bättre än att somna på jobbet.

Va väldigt lite att göra. Rätt gött sådär en måndagmorgon. Åka runt på trucken i godan ro, plocka lite flaskor, tjöta skit med Henriksson å Nicke. =O)
Nästa arbetspass e på torsdag kväll.


SÄS står för Södra Ävlsborgs Sjukhus. Å där ligger Tommies bror för tillfälligt. Legat inne sen 1:a februari, så två veckor nu. Vågar inte skriva mer om d där, om nån skulle ta illa upp. Hoppas bara han blir bra snart, så han får komma hem igen. =O(

Nu ska Hanna lägga sej. Ska leka med Sofie å Theo imån,
så då måste jag va utvilad. =O)


Puss, å godnatt!

Inga kommentarer: