söndag 15 februari 2009

Caroline


Carro har vart här i helgen. Eller, ja, hon kom igår å åkte idag. Så va här ett dygn ungefär. Lite synd att hon måste infinna sej på AF imån, annars hade hon nog stannat nåra dar till. Men d va skitkul att hon kom hit! Hoppas hon kommer en gång till innan jag flyttar. =O)


Igår va i på Världens Bar å käkade, sen vart d bio, "Fredagen den 13:e" å så en vända på Harrys. Bion va halvläskig. Jag satt faktiskt som på nålar nästan hela filmen igenom.
Å d e sällan jag brukar göra d.


Idag har vi vart inne i stan å kollat runt. Inte köpt nånting faktiskt, mer än en halv tekaka med lite ost å gurka på. För 21 spänn. Fy fan ,vilka priser dom har på caféerna. Bläää!

Va på en liten "sightseeing" med Carro innan maten åxå. Att d kan va så kul att åka runt å kolla på hus! Skulle jag kunna göra en hel dag utan problem. =OD
Efter turen bland diverse fina å pampiga villor, parkerade vi åter i Oxelbergen å gick in för att käka potatisgratäng (Carro åt kokt (!) potatis ) å kött, som den underbara kocken tillagat. <3
Sen va d dax för dom att packa in i bilen å styra kosan ner till Hajom å Berghem.
Jag gick in å plockade undan efter maten, diskade, fixade matlåda till imån, ringde pappa (han fyller år idag!) å sen vart d en promenad på drygt 50 minuer med Fröberg å Sambo. Riktigt skönt, men smårôset. Så nu sitter jag här å halvglor på TV samtidigt som jag bloggar å messar med grannen. Undrar ni hur jag kan göra allt på en å samma gång? Jag e ju tjej! ^^

Ska nog ta en kvällsmacka nu, ringa hem, igen, å sen krypa ner under täcket. Klockan ringer 04.40 imån bitti. Hur jag nu ska orka pallra mej ur sängen då återsår att se. Sitter å förbannar mej själv för att jag sa ja till ett förmiddagspass, men d ska faktiskt bli skönt att komma upp tidigt. Kanske inte när klockan väl ringer imån bitti, men tio i tre när d andra skiftet kommer å jag får gå hem. DÅ e d nice att ha jobbat redan. =O)

Caaaaaaaaaaaaroline, kom snart tillbaka!
Tommie, du åxå. Helst....nyss? =OP

Godnatt!

Inga kommentarer: