måndag 17 november 2008

What´s the point?


Louise har nu åkt hem till Åtvid igen å jag e åter ensam här. Känns så konstigt. Man vänjer sej fort vid att ha nån hos sej hela tiden. Lite dumt egentligen. :/

Jag e jätteseg idag. Trött som satan. Väldigt tankspridd. Å tydligen hemlig har jag fått veta idag. E jag verkligen d? Jag menar, visst, alla har väl hemligheter, men så hemlighetsfull e jag väl ändå inte. Eller? Jäkla Johan.

Va å käkade på Hugos med Fröberg, Junior å Louise vid lunch. Va riktigt gott, men blev mätt som fasen. Nästan så att byxorna sprack. :)

Skulle haft ljusparty ikväll, men som vanligt drar sej folk ur i sista sekund. Blir så trött på d. Ge fan i att lova nåt då! Nu vet jag inte va jag ska hitta på. Kanske gå till Johanna å hämta mina ljus som jag beställde för snart två månader sen (!). Å så lämna hennes halsduk. E ju fint väder ute, så kan va skönt att röra på sej lite. Stoppa in Mp3:n i öronen å klä sej varmt, sen e d bara att traska iväg. :)

Usch, va jag inte gillar d här. Sov ganska dåligt i natt, drömt konstigt. Jag fattar inte hur folk motgång efter motgång orkar resa sej å gå vidare. Vet att att jag endast e 25 år å har inte ens fått utstå hälften av allt som kan drabba en under en livstid, men ändå känner jag ingen lust till livet längre. D har vart för mycket dom senaste fyra månaderna. Jag vill ha lite luft under vingarna, lite medvind.
Folk verkar tro att jag e känslokall. För va jag än gör, så blir d bara fel. Jag kan konsten att misslyckas. :(

Inga kommentarer: