fredag 28 november 2008

Å sen då?


Hade ställt in mej på övertid idag, men det blev inte så. Vart klara i tid, riktigt skönt. Blev en tur till Max med arbetspolarna efteråt. Satt fint med lite käk i magen. =O)

Fan, har haft huvudvärk i två dar. Riktigt irriterande. Tur att den släppte efter rasten ikväll. Annars hade jag nog gått hem. Va inte det minsta sugen på att jobba idag.
Kan ha spänningshuvudvärk. Eller att jag ätit dåligt, sovit för mycket å så. E ganska bra på att sova för möe. Måste vända tillbaka på dygnet. Ska försöka komma upp i tid imån, så ska jag gå med Kinnå å lämna Corre på dagis. Sen blir det nog en tripp till Vingåker med älskling plus bihang. =O)

Jag förstår inte riktigt va som håller på att hända. Är svårt att bara glömma. Jag vill, men vågar inte. Varför? För att hur jag än gör, så sårar jag bara folk.
De är nog fan dax att "joina" klostret nu.

Määääh shit, alltså. Kan inte sitta här å uggla längre. Måste duscha, sen lägga mej om jag ska orka upp imån. Fast jag e inte så trött. Får la läsa lite, har ju fått tag i en riktigt spännande bok. =O)

What the fuck?! Klockan e ju för helsike kvart i två!! Ja, så går det när man kollar på TV, läser å skriver meddelande samtidigt som ska försöka skriva nåt vettigt här. Illa. Fast jag e tjej, så jag KAN göra flera saker samtidigt, till skilland från karlar, hehe.

Nu kliar mina ögon nåt kolossalt, måste ta ut linserna. Å så va d duschen ja.

Men....heppre!

"Your touch makes it hard to breathe" <3

Inga kommentarer: