måndag 24 november 2008

Snö




Hade ställt väckarklockan på fem i sju i morse, tänkte jag skulle tvätta. Men när klockan ringde, så va jag inte det minsta sugen på att gå ur sängen. Va uppe på toa, drack lite vatten...sen kollade jag ut genom fönstret å fick se...snö. Då började jag frysa, så gick in å la mej igen. Ändrade klockan till kvart i nio å somnade om. Skönt som tusan. Men hade ingen större lust att gå upp sen iaf, så stängde bara av klockan, vände på mej å sussade vidare. =O)

Har ingen som helst lust att jobba idag. Skulle vilja kura ner mej soffan med en filt, en bra bok, eller film, å sällskap. Å så tända en massa ljus. Å kanske lite god mat. Ahh...fan va nice det hade vart. =O)

Fasen, jag har inte somnat före två på över en vecka. Det är lite störande. Måste vända tillbaka på dygnet. =O/

Nae, nu ska jag ringa Lousie. Måste skratta lite. Weeho!


Haregöttheeeej!


Inga kommentarer: