tisdag 18 november 2008

Jobb


Blev ingen "sitta-hemma-själv"-kväll idag. Fick jobba! :) Ska jobba imån med, å har jag tur så får jag kanske jobba resten av veckan. Weeiii! Äntligen, som jag saknat d stället, faktiskt. :)


Har precis vart å retat Jonte en stund. Alltid lika roligt, hehe. Han har inte riktigt alla hästar i stallet. Inte alla chipsen i påsen, hissen går inte ända upp, inte den skarpaste kniven i lådan. Hjulet snurrar, men hamstern e död. Ni fattar, va? :D Nae, skämt å sido. Han e riktigt rolig att umgås med, när han e på d humöret. :) Nu smörade jag visst. Haha haha.

Nu kom tidningen. :)

Har lite saker jag måste ta itu med...vette fan hur d ska gå. :/
Varför ska saker å ting va så komplicerade? Så onödiga?
Ingen aning. Jag kanske komplicerar till allting själv. Har ju en förmåga att göra d.

Naehe, nu måste jag äta lite, sen en snabb vända i duschen å så sängen. Guuud, va jag längtar till den!! S O V A!! :D



Älskar jag honom?
Vet inte.
Tycker jag om honom?
Definitivt.
Bryr jag mej om honom?
Absolut.


Inga kommentarer: