söndag 23 november 2008

Splittrad



Det va med blandade känslor vi sa hej då idag. Eller iallafall från min sida. Det har vart en bra helg, men det blev inte som jag tänkt mej. Som jag hade hoppats på att det skulle bli. Men jag tror jag vet orsaken. Nu måste jag bara fixa till det.


Han är ute ur mitt liv, å det känns. Men han har det bättre utan mej, det vet jag. Vet inte va det är som är fel då. Känslor som kommer och går. Det är väldigt mycket upp å ner. Är jag verkligen klar? Va nära gråten ett par gånger igår, men lyckade mota bort det. Förstår inte. :/

En del förtjänar en rejäl utskällning. Å jag va sååå nära på att ge nån det igår. Fan, så förbannad jag va! Han har ingen rätt att säga så. Det va sista gången han hackade på mej. >O/
Om du nu skulle hitta hit, så ge fan i att trycka ner mej så. Sköt dej själv å skit i andra!

Nu börjar jag bli hungrig igen. Konstigt egentligen, käkade ju för typ två å en halv timme sen. Men mat e gott! =O) Finns lite tacos kvar sen igår, så funderar på att ta det.

Ska traska bort till Lindövägen en sväng nu, tjöta lite skit. Sen kanske det blir film med Lisa. Annars....ja, får väl sitta i soffan å samla damm. =OP

Herrå!

Inga kommentarer: