måndag 17 november 2008

Oskuld på nytt

Det här är min första riktiga blogg, därav titeln. Ska se om jag lyckas klura ut hur detta funkar. Har ju bra hjälp i min stjärtevän LLL. =O)

Just idag är jag ganska trött å seg. Har vart en riktigt rolig helg.
Nanne Grönvall show på Rondo i Göteborg i fredags, Gekås på lördag förmiddag, vilket innebar en timmes köande i blåst å regn, plus tre tjuriga kärringer framför i kön som gjorde livet ännu surare för oss å fyra småglin bakom oss, som bolmade för glatta livet. Så nu har vi väl fått KOL på köpet.
"Guitar Hero", "Med andra ord", musik å alkohol å Harrys i Borås fick avsluta min "semester" i Hajom för denna gång.

Sitter nu å lyssnar på radion. Eller, sitter å lyssnar på när Louise skrålar här. J Ä T T E F I N T! :P

Jag har inte riktigt kommit underfund med vissa saker. Det har blossat upp känslor som jag inte vet hur jag ska hantera. Å det stör mej. Va längesen nån gjorde ett sånt intryck på mej. :S

By the way, för er som inte räknat ut att Louise är min stjärtevän, så kan jag meddela att så e fallet. Va dom två andra L:en står för får ni fundera ut själva. :P

Nu skrålar vi för fulla muggar båda två, hoppas grannarna vaknar. Höhö.

Nu lockar sängen, å jag måste säga att jag längtar efter den. Sååå....godnatt!

"Sometimes I wish I were an angel, sometimes I wish I were you"

Inga kommentarer: