tisdag 3 maj 2011

Det är ta mej fan inte sant!


Sitter här i soffan å undrar lite va som gick snett. Eller nej, det är inte sant. Men sitter i soffan gör jag, fast jag filurar på allt möjligt. Kollar på "No Ordinary family", spöket sover. Är nog snart dax att väcka henne, så hon får äta lite. Sen va tanken att jag skulle komma ut en sväng. Har hört att det snöar på en del ställen runt om i landet. Haha, säger jag, det gör det inte här! Men...det får jag nog äta upp nu. Kom nåt vitt från himlen alldeles nyss. Snö...baah! Är det inte vår?


Nicke ringde idag, en fd. arbetskamrat från Norrköping. Jisses, va ett samtal kan liva upp! Sen att det gjorde att saknaden efter den stan blev mer påtaglig är väl kanske ett liiitet minus. Men, man kan faktiskt åka dit. Så jag ska övertala min sambo. =O)

Förutom att det snöar, eller gjorde, vilket är ett S T O R T MINUS, så finns det vissa människor som åxå hamnar på minussidan. Vissa folk ger energi, vissa tar energi. Å jag tänker inte omge mej med energislukande ärkenötter som kommer med den ena förbannade, jävla, idiotbortförklaringen efter den andra. Idioter finns det gott om på denna planet.

Med det sagt, så ville jag bara tillägga....dra röva i grus allesammans! ><

Inga kommentarer: