söndag 13 september 2009

Alzheimers?


Nope, snarare den berömda cementen! =OP

Jag höll på att få panik, nåja, nästan panik, när jag inte kom på mitt lösenord till bloggen. Vet inte hur många jag testade innan jag kollade i mobilen. Visade sej att jag HADE skrivit rätt från början, men att jag hade missat ett i i mailadressen.
Ja, så d kan bli.

Sen klart, så kan man ju faktiskt börja undra om jag inte lider lite av den berömda cementen, som mormor brukar säga. Har sagt att jag ska fylla på olja i bilen, men tror ni att jag har kommit ihåg d?
Nae, precis. Visserligen har jag Tommies bil nu, men imån, då jäklar måste jag fixa d! Plus att bilen nog inte skulle må dåligt av en rejäler uppfräschning. E dösketen inuti, grusigt å dammigt. Tur att bilen e vit, då syns ju inte skiten utanpå så tydligt. =OD
Så d blir nästa veckas uppgift. Å så städa lägenheten åxå. Mycket behövligt. Dansar lixom runt tussar av diverse skit överallt nu. För att inte tala om under sängen. Yääck!

Efter i natt, så har jag inget mer jobb att gå till. Jaa, inte som e lagt på schema iaf. D e isf om dom ringer in mej, vilket jag hoppas att dom gör. Måste ju ta igen lite bakning, finns inget fikabröd här i frysen. Skulle bakat igår natt, men d va änna lite svårt då d inte fanns ingredienser. Så va meningen att dom skulle handla idag, så jag kunde baka M A S S A bullar å snoddas i natt, men nae, inte fanns d nåt mjöl eller socker eller florsocker. Så d blir inge bak här inte. Men som sagt, d e inte mitt fel. Å jag tror dom överlever tills jag kommer å jobbar nästa gång. =O)

Imån, ehh rättelse, senare idag, så blir d en tripp till Skene Marten med Tommie å hans mamma. Sen på eftermiddagen kommer Ola förbi. Ska bli jättekul, har inte träffat honom på bra länge nu. =O) Efter d kanske vi åker till Hajom en sväng å kollar på " Lange flate boller". D e humor på hög nivå, haha! Sen e helgen så gott som över å d e dax att börja på en ny vecka. En vecka som innebär ett besök på AMS (hata!), träning, date med Sara (yay!), kanske till å med en date med världens bästa Carro, städning av lägenhet å städ å tvätt av bil. Ska la klämma in en handling där åxå nånstans. Eller så får karln sköta d, d e han bra på. =OP

Nae, nu har jag hövevärk. Tror jag ska hälla i mej ett par liter vatten. Å så ska jag ta ur linserna, ögonen fastnar ju nästan. En liten, liten stund i massagefåtöljen tror jag åxå bestämt, samtidigt som jag glor på TV:n. Jäpp, så får d bli.

Hopp å hepp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, det finns ingen A junior jag lovar!

Beckah sa...

Hejsan :-) var tvungen att kika in och tacka personligen för din gulliga kommentar i min blogg. Blev jätteglad! Hoppas du får en trevlig helg :-) <3