tisdag 22 mars 2011

Halvår!


Idag är det ett halvår sen Stella kom till oss. Helt sjukt va tiden har gått fort! Vid den här tiden för 6 månader sen låg jag på uppvaket, med en liten bebis i famnen. Så underbart. =O)

Det vill jag uppleva igen. Helt ärligt, så saknar jag att vara gravid. Nästan längtar efter få bli "tjock" igen, för det va faktiskt en underbar tid.

Idag fyller Stellas farfar år, så ikväll blir det kalas i Lekvad. Ska försöka hitta en present åxå, för det har vi inte gjort. Framförhållning, va är det?

Zumban i söndags va jobbig som satan, kändes att jag inte va med förra veckan. Det är så sjukt kul, önskar det kunde bli två gånger i veckan. Då kanske man kan bli få ordning på det där bebishullet en bär på.

Stellas tänder är uppe ganska mycket nu. Inga fler på G va jag kan se. Hon kryper inte riktigt än, men ålar sej fram å det går jäklar i mej undan. Så vi måste ändra om lite i bokhyllan snart. Hon hittade hinken med värmeljus häromdagen. Sikken lycka att få riva ut dom! Det tyckte dock inte mamma. Så nu står dom lägre upp. Hon hade sönder en tallrik igår, men det va lite Tommies fel. Han hade ställt den alldeles för nära kanten där hon satt. Så den åkte i golvet å gick i ett antal bitar. Men hon skadade sej inte, det va huvudsaken. Nu är hon å river i bokhyllan igen. Får nog gå å ta tag i det lilla spöket. =O)

Ska kolla på "Hem till gården" åxå, missade det igår. Sen måste det ju bli en promenad, ser ju ut att bli riktigt fint idag.

Hej hopp!

1 kommentar:

evelina sa...

Jag kan göra ett album om du vill ha. Vi kan ordna det så att det passar dig, jag är ganska flexibel med det! Fundera på hur du vill göra och ni är jätte välkomna om ni vill! =) Har du några frågor är det bara att höra av sig!