fredag 16 oktober 2009

Hur e d möjligt?


Hur e d möjligt, hur e d möjligt? Finns d inte en låt som heter så? Eller har den meningen i refrängen eller nåt? Hmm...

Va jag tänkte på när jag skrev rubriken va att hur e d möjligt att Kelly Winsdor e snäll? Hon e ju nästan mänsklig nu. Falskt alibi åt Jimmy. Å så e hon jäkla rädd för Billy Hopwood. Har hon känslor alltså. Jaja, nog om d där.

Fan, jag skulle ju vattna blommorna idag ju, har jag fullständigt glömt. Dom ser rätt ledsna ut. D får bli nästa uppgift då.

Idag e en sån där seg dag. Fruktansvärt seg dag. Gick upp strax före halv elva, inte bra. Sen har jag inte gjort annat än att sitta i soffan. Snöade i morse. Eller ja, i morse å morse, när jag gick upp. Sen övergick d till regn, va annars. Har nu fått inse att sommaren e förbi, även om d smärtar i sommartarmen. Men får tänka positivt, nu kan man sitta inne med gott samvete. Kura ihop sej i soffan med tända ljus, filt å en bra film. Å d e va vi ska jag göra ikväll. Har nämligen blivit lovad en god middag med tillhörande mys, så d ser jag fram emot. =O) <3

Imån ska vi spela innebandy på förmiddagen, sen på kvällen blir d bowling å käk med våra respektive familjer i Varberg. Ska bli väldans kul. Söndag innebär i mina ögon en vilodag, men vi ska höststäda bilarna å byta till vinterdäck. Om d inte blir skitväder. Sen blir d säkert lite mys till kvällen innan en ny vecka tar vid.

Förresten, så har vi ev. en potentiell köpare av soffan, så kanske, kanske blir av med den i helgen. Å d vore ju så gött! Då kan vi äntligen gå å beställa den nya vi har spanat in här runt hörnet. Oj oj oj, d blir spännande.
Sen e d lite andra saker på gång, men d tar vi en annan dag. =OP

Jag undrar jag vart min karl har tagit vägen. han slutade ju för en halvtimme sen. Pratade om gymmet, men jag trodde han skulle ringa eller komma hem å hämta mej, så vi kunde åka dit ihop. Men icke. Jaja, jag stannar väl kvar hemma då. Måste ändå gå ner till tvättstugan å fixa ny tvättid. Har en nu ikväll mellan 18-00, men d känns inte så lockande, så d får bli nästa vecka. Då ska jag passa på att städa med, för här ser för jävligt ut. Eller...så väntar jag tills den nya soffan e installerad, så kan jag städa då. Drar ju säkert med sej en hel del skit upp. =O)

Nu ska jag kika om d finns nåt kul att titta på på TV:n ikväll, förutom Doobidoo. Kanske "Transformers 2 - Revenge of the Fallen". Hoppas, hoppas!

Hare göttans!

1 kommentar:

Frida sa...

Var ingen Doobidoo igår juh:(