tisdag 14 april 2009

Ikea + Gekås = SANT!


I onsdags va jag, Tommie, morsan å syrran på Ikea. Skitkul att få gå runt där å kolla å faktiskt kunna köpa saker, sånt som man behöver. Blev inhandlat en knivmagnet, plast till kökslådorna, CD-hylla, matta, lampa, tavelhylla, toaborste, duschhylla med mera. Ska införskaffa en bokhylla åxå. Fck inte plats med den förra veckan, så jag hoppas d blir att åka dit nu i veckan. =O)


Långfredan ägnades åt shopping på Gekås med Ida. Där gjordes d lätt av med 1200:-. MEN, d va saker jag behövde. Tvättmedel, sköljmedlel, bakplåtspapper, fryspåsar, disktrasor, schampo, balsam, tvål, tandborstar osv. Hann inte ens gå igenom kläddelen. Fast d kan ju åxå bero på att Ida hade 39 graders feber, så hon va ju inte direkt sugen. Sen va d för jävla möe folk. Å d fattar jag inte. Varför ska alla jävlar ställa sej mitt i gången å tjöta? Kan dom inte ställa sej intill hyllorna?! Förbannade ärkenötter!

Nu ska jag visst äta. Blir mer skriva sen. Å nåra bilder. =OP


Tjopp tjopp!

Inga kommentarer: