lördag 14 mars 2009

Dagen D = F

Idag e d dagen D. D som i F. F som i f l y t t a.
Klockan ringde halv sju imorse. Tror ni att jag va pigg då, eller? Nae, precis. Ville bara dra täcke över huvudet å somna om. Men...har ju en karl som gärna går upp då, så hade inte så möe val. Fick på mej lite kläder å tvingat i mej lite frukost, så nu e jag fit for fight.
NOT!
=O/


Tommie springer runt som en yr höna. Han e helt uppstressad. Å jag sitter vid datorn å tar d lugnt. D e precis så d ska vara, haha.
Nae, får la kanske hjälpa till nu. Morsan å farsan kommer väl om en timme.


Ville bara skriva ett sista inlägg innan datorn stängs av för ett par veckor. Nästa gång jag skriver sitter jag i Kinna. Sååå....för att göra d så smärtfritt som möjligt, så vill jag bara avsluta med...hej då, Norrköping.

Goodbye sweetheart, well it´s time to go...='O(

Inga kommentarer: