torsdag 13 augusti 2009

När det va då


Här va d längesen man skrev. Har inte haft nån lust att blogga
på sista tiden. Blööö.

Har tvättid nu, 6-12. Jättespännande verkligen. Eller kanske inte. Men d e klart nu, hänger i torkrummet. Ska strax byta om å traska in till byn, ska på ansiktsbehandling. Haha, tänkte nästan skriva "traska in till stan", men d vore väl att ta i. =OP
Efter d, så blir d hem å ta upp tvätten, kanske vika den om den e torr, sen äta lite å så åka till jobbet.

Ibland undrar jag varför jag lämnade Norrköping. För Tommies skull? Ja, delvis, men även för min familj å polarna här. Men nu ångrar jag mej, skulle stannat kvar där uppe. Saknar att äta glass på Halvars med Lisa, gå långa promenader med Fröberg å Sambo, prata skit å äta glass med Sofie & Theo på Smultronstället. Saknar mina å Louises dansmoves på väg hem från Mamma Mia-bion, våra långa samtal till sent på kvällen, skratten, alla våra "husdjur", Ernst-Rudolf, Svea-Ulla, Jöns-Sune, Björn-Roger å alla dom där. =OD Jösses, d va tider d. På fredag e d fem månader sen jag flyttade till Kinna. Faan, va tiden går!

Å jäklar, va klockan e mycket nu, måste svira om.

So loooooooong suckers!

Inga kommentarer: